[O2] Rzężenie, buczenie TFSI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • 2OMEGA2
    Classic
    • 2011
    • 9

    [O2] Rzężenie, buczenie TFSI

    Zamieszczone przez krzynol
    WIELKIBONGO, a jednak .... :?
    no na to wygląda
  • kuba772
    Drive
    • 2010
    • 68

    #2
    [O2] Rzężenie, buczenie TFSI

    Witam,
    mam problem ze zdiagnozowaniem problemu a mianowicie dziwnego dźwięku przypominającego rzężenie, buczenie wydobywającego się z okolić rozrządu tylko w przedziale obrotów 2,5 - 3 tys i to na rozgrzanym tylko silniku. Może jakieś pomysły ?
    5 dni temu wymieniamy łańcuszek wałków rozrządu wraz z napinaczem (praca prawie jak TDI ) po wymianie tyka tylko pompa paliwa jak to powinno być aczkolwiek pojawił się ten dziwny dźwięk.
    Pozdrawiam.

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      a nastawnik (wariator) zmienych faz rozrzadu został stary ?
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • Rosomak
        L&K
        • 2011
        • 1365
        • Octavia II (1Z3)
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Przeczytaj to: http://www.auto-swiat.pl/1-czy-vw-ro...uchow-rozrzadu
        Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
        http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
        Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          to z tymi tez jest problem z rozrzadem :lol:

          Naprawde to chyba jedyny bezproblemowy zostaje 1.6 :? Widac coraz lepsza jakosc volksa
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • kuba772
            Drive
            • 2010
            • 68

            #6
            Do german81

            Tak wariator został stary i podobno był dobry bo diagnozuje się go no zasadzie luzów wątek z forum VW V GTI bardzo obszerny. Zresztą objawy zużytego wariatora to brzydki dźwięk przy zapalaniu oraz kultura pracy jak w dieslu.
            A jeśli chodzi o awaryjność tego silnika to powiem szczerze, że jestem z niego zadowolony aczkolwiek jak każdy silnik ma jakiś mankament a w tym przypadku ten nieszczęsny łańcuszek i napinacz, który troszkę kosztuje oraz popychacz w pompie paliwa ale to już koszt tylko 200 zł, więc da się przeżyć

            Komentarz

            • Ceed1
              Rider
              • 2012
              • 461

              #7
              A czy ktoś wie od kiedy poprawiono łańcuchy? O innych elemntach rozrządu było pisane w innych wątkach. O łańcuchach było raczej niedużo.

              Komentarz

              • kuba772
                Drive
                • 2010
                • 68

                #8
                Przegrzebałem wszystko i nic podobnego nie znalazłem niestety no nic trzeba szukać i zacząć jeździć do czasu wyjaśnienia z głową w końcu odpocznie od ciągłego katowania :twisted:

                Komentarz

                • iFi
                  Elegance
                  • 2012
                  • 906

                  #9
                  Wysłałem z ciekawości zapytanie do SAP aby ustosunkowali się do tego tekstu, że w silnikach TSI montowane były wadliwe łańcuchy. Zapytałem, które wypusty posiadają te części...

                  Na razie milczą :/ Przyszło mi jednak do głowy, że jak więcej ludzi zacznie ich męczyć to może się odezwą. Obawiam się że mnie samego spuszczą na drzewo i nie dostanę żadnej odpowiedzi...

                  Komentarz

                  • kuba772
                    Drive
                    • 2010
                    • 68

                    #10
                    do iFi

                    iFi jak oni się ustosunkują do tego to nasze samochody będą miały już sporo nalatane o ile wcześniej się nie rozsypią ;D ja na ich reakcje nie liczę i sam wadliwe części wymieniam bo dużo jest o tym na forum VW i dobrze, że jest bo dawno bym silnik skończył
                    ps a co do mojej usterki to już sprawa załatwiona i śmiga cichutko aż znów można katować :twisted: :twisted: powodem owego dźwięku był wadliwy napinacz paska rozrządu (a na rozrządzie + napinacz + pompa zrobione 10 tys, niestety dzisiaj wszystko robią badziewie ;/) napinacz słabo napinał i pasek był luźny a jak się rozgrzał wydawał taki dźwięk, po wymianie cichutko ;D
                    Pozdrawiam

                    Komentarz

                    • TomekRs
                      RS
                      • 2011
                      • 1670

                      #11
                      w ersie masz pasek czy lancuch?

                      Komentarz

                      • kuba772
                        Drive
                        • 2010
                        • 68

                        #12
                        do octaviars1

                        ja mam rozrząd na pasku silnik BWA

                        Komentarz

                        Pracuję...